0700 19 960 Национален телефон на клиента

Ако имате проблем с Вашият GSM първо проверете

Рестартирайте телефона

Много често рестартирането може да реши проблеми със софтуера. Натиснете и задръжте бутона за захранване, докато се появи опция за рестартиране, и изберете „Рестартиране“.

Проверете батерията

Уверете се, че телефонът е зареден. Ако батерията е напълно изтощена, включете телефона в зарядно устройство и изчакайте няколко минути. Понякога на телефона може да му е нужно време, за да покаже индикатора за зареждане.

Проверете зарядното устройство и кабела

Проблемът може да е в зарядното устройство или кабела. Опитайте с друго зарядно устройство или USB кабел и проверете дали телефонът започва да се зарежда.

Почистете портовете и бутоните

Възможно е портът за зареждане или бутоните да са замърсени или блокирани. Внимателно ги почистете с мека четка . Уверете се, че сте изключили телефона преди да го почистите.

Проверете за актуализации на софтуера

Ако телефонът ви включва, но не работи нормално, проверете дали има налични актуализации на операционната система, които могат да решат проблема.

Върнете фабричните настройки

Ако телефонът работи, но има сериозни проблеми със софтуера, можете да опитате да го върнете към фабричните настройки.

 Важно: това ще изтрие всички данни на телефона, така че е добре първо да направите резервно копие.

Потърсете професионална помощ

Ако нищо от горeизложеното не помага, проблемът може да е хардуерен. Посетете сервиза ни за ремонт на мобилни устройства, за да извършим диагностика и да отстраним проблема Ви.