ЧЕСТО СРЕЩАНИ ПРОБЛЕМИ И НАЧИНИ НА ТЯХНОТО ОТСТРАНЯВАНЕ /GSM АПАРАТИ/ |
|
Проблем |
Причина |
Действие за отстраняване |
A |
Апаратът не може да се включи. |
1. Повреден аксесоар за зареждане |
Подмяна на аксесоар. |
2. Замърсена букса за зареждане. |
Почистване на буксата. Препоръчително да се извърши в оторизиран сервиз. |
3. Напълно разредена батерия. |
Зареждане на батерията. |
4. Блокирал или замърсен бутон за вкл. |
Почистване. |
5.Руутване на апарата. |
Възстановяване на оригиналната файлова с-ма. |
6. Блокиране на софтуера. |
Принудително нулиране - Задържа се едновременно бутона за вкл. и бутона за намаляване на звука.Възможни са и други комбинации. За справка да се използва ръководството за потребителя. |
Б |
Апаратът често се престартира или се изключва. |
Инсталиране на софтуер от непроверени източници. |
Принудително нулиране.Извършва се от вътр. меню на апарата от опция НАСТРОЙКИ. Препоръчително е запазване на информацията, използвайки вградените опции за бекъп на апарата или чрез програмите SAMSUNG KIES, SMART SWITCH на лаптоп или компютър. |
В |
Апаратът работи бавно. |
1.Заемане на голяма част от оперативната памет. |
Изчистване на приложенията във фонов режим. |
2. Некоректно инсталиран софтуер или такъв от непроверени източници. |
Деинсталиране на подобен софтуер. |
3. Заемане на голяма част от паметта за данни. |
Деинсталиране на ненужни или дублиращи се по своята функционалност програми. Извършва се от диспечера на приложенията. |
Г |
Бавна връзка с интернет. |
1.Наличие на кеширани данни, бисквитки и др. |
Изчистване на данните от използвания уеб браузер, използвайки опция SETTINGS. |
2. Ниска скорост на мобилна комуникация. |
Да се провери опцията за 3G,4G на апарата. Причината може да е локална от ниска скорост на мрежата или изразходване на лимитиран обем данни на макс. скорост по договор с оператор. |
3. Извършване на софтуерен ъпдейт на с-мата |
Да се спре ъпдейта или да се изчака зъвършването му. |
Д |
Лошо качество на повикванията/не могат да се проведат разговори. |
1. Зони с лошо покритие/слаб сигнал/. |
Препоръчително е да се мине на режим 2/3 G и да се търси зона с добро покритие. |
2. Повредена или замърсена SIM карта. |
Почистете картата или искайте преиздаване от вашия мобилен оператор. |
3. Активиран РЕЖИМ ПОЛЕТ |
Деактивиране на режима от меню НАСТРОЙКИ. |
Е |
При включване, апаратът не индикира нищо на екрана, но вибрира. |
1. Повреден дисплей |
Да се потърси компетентна помощ в оторизиран за марката сервиз. |